today is a good day

Hemma idag igen. Känner att jag börjar friskna till nu - på riktigt!
Imorn blir det skola för min del! Det är inte så kul att vara hemma faktiskt.
Tittat på "tre kronor" de senaste dagarna - Nej! Jag tycker inte det är bra.
Men jag tror att håller på o skratta ihjäl mig hela tiden pga av deras " hej jesus!" snack.

Jag måste verkligen klippa mig snart , panik -_-'
Och nu ska hon inte få ta hela mitt hår .
det har faktiskt blivit riktigt långt , me like.
hej frisyr, nu kommer jag!

Börjar tvivla på min rubrik nu -_-'
Fan, jag hatar sånt.
Ibland är man nog blind?
Eller så ser man bara det man vill se - eller rättare sagt , vågar se.


Nu eller aldrig?
-
Nej, men snart.

du förlorade.

Kommentarer
Postat av: Jonson

Går det inte byta rubriken då ? =)

2007-01-11 @ 22:37:55
Postat av: Elin

Hmmm jag ser att du tagit bort det senaste inlägget ;) det lät lite flummigt, kanske med tankte på att du nyss kommit hem från en fest?! :O

2007-01-14 @ 10:53:40
Postat av: Elin

Min ääällskade bästis!! Du är bäst. det bara är så. Vad skulle jag göra utan dig?? //DEB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback