Vardags tristess

12:19 - Onsdag
Hemma från skolan. Tack o lov för torgbussen som iaf går 2 ggr i veckan.
Inte lust för nånting, men måste egentligen städa & plugga.
Vad börjar man med?

Skulle egentligen haft lekar nere vid fästningen, men min tå pallade inte med (inte jag heller).
Så jag har haft en lektions engelska idag. Och den var inte så lärorik ska ja få be att tala om.
Ni vet väl att be böjs med is när du har  he, she, it? - Jasså, inte? Nej, inte jag heller. För jag lärde mig inte det i trean.
Höj glasen för bra språklärare!

Over-knee, indeed.

Nu ska jag städa. Eller plugga? Hm. aja.
Later!

17:10
Panik. Allt suger.
Fan va de gör ont när du ser mig som ingenting.
Pratar med mig som om jag var den andra.
Men inte så konstigt, för jag är ju det nuförtiden.
Är det värt att ens tro att det ska bli vi igen?
Saknar Johan och vill kramas med honom nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback