Velvet Morning

22:24
Precis gjort min matte läxa och konstaterat att jag är dålig på matte, ja.
Och hela jag är i behov av att duscha, men jag orkar inte ><
Vill att Johan ska komma hem nu, fast hade varit mysigare om jag var hos honom, men mindre troligt.

Jahaja, dagen i skolan var jobbig. 8-4. Dog redan när vi hade 3 lektioner kvar.
Och förlåt för jag struntade i pannkaks/scones kalaset, men tappade gnistan lite när Jocke & Linda svek mig på våffelsidan. Sen somnade jag typ direkt när jag kom hem, kan ju förklara en del till att jag inte var så pepp.
But, next time!

Idag kom Eric hem också, Varit i Bulgarien en vecka och packat på sig lite nya kläder o lite bränna.
Jag fick även lite presenter. Gulligt av honom.
(Men ibland kan jag undra om min familj verkligen känner mig?)

Imorgon slutar vi tidigt och det är såå skönt! 14.50!
Då ska jag fasiken ta mig i kragen o fixa mina ögonbryn / ringa och beställa tid hos SYNSAM / beställa klipptid.
Till och med springa lite kanske? (kommer jag inte göra, min själv disciplin ligger på -2. Skärp dig för fan!)

aja, nu ska jag fortsätta lyssna på Jeff (nån mer än jag som lagt märke till att Jeff ofta är min blogg musik?)
och snacka med Martin.

Och kom ihåg Martin, om man har en sten som väger 8 kg + halva sin vikt, då väger 1,5 sten alltid 18 kg.
Finns inget annat på kartan.  (speciellt inte 24 kg)


G'niight!

Kommentarer
Postat av: martin

Ja tror att du ljuger, ja tror att du är en lögnare.

2007-09-18 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback