Första skoldagen

Torsdag 21:24
Lite The Cure efter ett besök hos Gudmor , där man fick i sig pajer & kakor kan verkligen behövas för att kunna andas igen.
Första skoldagen i 2:an idag då, vilket var helt okej. Fått lite nya i klassen men annars var allting som vanligt. Så vanligt som det är att komma tillbaka till skolan etfer en helg.
Gäller väl att njuta av min första läxfria dag, för det kommer det bli ont av sen.

Solen kom fram lite smått vid två, vilket jag tyckte var super, eftersom jag skulle ner på stan på lite ärenden (sjukt vuxen poäng att skriva ärenden). Så nu kan jag äntligen kryssa av lite på min ska-göra-lista. Av någon konstig, barnslig, och pedantisk anledning så älskar jag att kryssa av saker som jag har gjort. But, thats just me.

Imorgon blir det mini kräftskiva. Var inte så pepp idag men nu börjar det kännaslite bättre, har lite förhoppningar för fint väder också! Och det gillar jag (:

Nu ska jag ut o slå en pling till Emelie o ta en utav de bästa ciggen; kvällsciggen - Kallt i luften och allt är helt stilla.
(Folk kanske tror att jag är värsta kedjerökaren? Men nej det är jag inte)

Puss

Imorgon blir det förövrigt massa öl, vilket jag ser mycket fram emot.

Kommentarer
Postat av: Henry F.

Snygg bild, kan man få en tavla att hänga upp ovanför sängen?

2008-08-31 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback