Hemmaplan igen

Hemma i Varberg igen, blev göteborg hela helgen för mig.
Nu varvar jag ner med lite fransk musik. Helgen har varit bra och avskedfesten blev jättelyckad. Jag o Nadja bakade kaka (läs kladdkaka á la sten - men det är tanken räknas.) Det bjöds på välkomsdrink, god mat, vin, cigg och ännu mer vin.

Lördagen bestod av dålig Madonna film med god bakis mat och senare utgång för lite göteborgskalas, där tingsek spelade. Sen hemmakväll med godis, film och rökpaus.

Idag var jag mest trött och somnade på tåget, med en skvätt ångest av att skolan börjar på onsdag så är jag lite extra glad just nu när jag insåg att det börjar på torsdag! woho! bara en dag sen heeeeelg igen! och då ska jag kidnappa min pojkvän, efter att ha varit borta i evigheter typ.

Väntar på att Emelie ska komma hit så vi kan gå och röka och prata. Ciaao.

Lite bilder från avskedfesten;




Kommentarer
Postat av: B

Låter som en riktigt bra helg, gott att kunna unna sig sådana ibland :) Hoppas du har det bra förövrigt!



Ska du det?

2008-08-17 @ 18:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback