Längesen sist

Det var längesen sist, och känns lite som jag lagt min blogg på is ett tag nu, vilket dock egentligen stämmer.
Men bilddagboken börjar gå mig upp till halsen och jag saknar faktiskt att skriva lite.
Fast om folk kommer läsa nu vet jag inte heller, time will tell.

Jag sitter här i mitt rum med en härlig morgonlatte jag gjort till mig själv. Bara jag som är uppe än, vilket jag tyckr är väldigt skönt. Denna sommaren har runnit iväg, inte hänt alltför mycket, men den har haft sina stunder. Mycket festande, Lite resande, och njutning av att veta att man inte behöver göra nånting! Och så klart, massa kärlek på det.
Firade min Och J's 1års dag i Uppsala, vilket har varit guldkanten i sommar. Världens underbaraste semester! (Nu fick jag iih, för den som fattar <3)

Jag ska inte sitta här o skriva allt för mycket, har ett tåg att passa och mycket att göra innan dess!
Ikväll blir det cocktailparty á la avskedsfest för Felicia och andra göteborgsbrudar - ska bli super!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback