Lördag, igen

Igår var det röj. Fest hos Eric, sen utgång. Full blev man och det är alltid lika skönt. en helt okej kväll, med lite nytt folk , vilket alltid är trevligt.
Nu har jag ont i halsen och försöker lindra det med te, vilket tyvärr inte fungerar. Jag är trött, jag vill ha godis, jag vill ha film, jag vill ha mys.




Vi åkte finbil in med egen chaufför


Emelie gillade bilen och hon var lika fin som vanligt


Vi mötte upp boysen och var påväg mot festen


Väl inne så drog skulle vi såklar utnyttja den stora spegeln


Full o gla


Nästa helg blir det avskedfest för emelie, vilket ska bli kul, men jävla tråkigt, för att hon ska åka. Bajs också.



Kommentarer
Postat av: Spenis

Ja, självklart kan du få det.

2008-09-01 @ 12:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback