Pieces of what

Bra låt från bra pojke

Tisdag - 19:00

Tisdag; sovmorgon
Onsdag; fett med skolångest, ingen sovmorgon och sista dagen på sommarlovet. helvete
Torsdag: Första skoldagen. Första dagen med alla jobbiga barsnliga gapiga människor

Tankar har börjar gå i mitt huvud att det här året kanske kommer bli det värsta någonsin.
Och då menar jag verkligen värsta någonsin. Tvåan kommer, vilket betyder mycket plugg ocg dåliga lärare (!!) -
Jobbig klass, Kommer inte kunna ha någon att varva ner med, inte ens på fritiden.
Jag har kommit på att i princip alla flyttar i från mig.

Felicia flyttar till Kina i 1 år.
Emelie flyttar till Monaco i drygt 1 år (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ='( ='( ='( )
Fred flyttar till Sälen
Malle flyttar till Hultsfred
(Kajsa bor redan i Hultsfred)
Josefin flyttar till Göteborg

ååhåå, hur fan ska jag klara detta?

Jag har iaf Linda, Johan & Zandra kvar.

Jag kommer inte klara av tvåan med okej betyg om det ska fortsätta som ettan.
Hoppas innerligt att saker o ting omkring mig kommer flyta på istället för att flyta bort, och att jag och folk omrking mig mår bra.

Kommentarer
Postat av: Elin

men jag flyttar ju inte lisa!!! Du har ju mig kvar här hemma. Glöm inte det. Älskar dig 4-ever!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback