Sista dagen, sista fingret

21:55
Precis målat naglarna, ska snart krypa ner i sängen. Blir ju upp tidigt imorgon.
Torsdag, antagligen inte så mycket seriös lektion, fredag, ganksa jobbig dag, men sen helg!
Och efter helgen kommer den underbara måndagen! 10.20-13.40
Sleeptime för me nooow. Gniiigt

18:17
Nu har jag äntligen blivit färdig med min bloggdesign och jag är faktiskt riktigt nöjd!
Jag har suttit här sen 10:08 imorse. neeej. Nej jag har varit i stan, ätit mat, träffat J o kollat runt lite. Myspys.
Nu är jag hungrig, så jag ska föröska hitta nåt att äta!

Onsdag - 10:08

Det blåser väldigt mycket ute, och jag som ska köra in till stan om några timmar. Just nu känns det tryggare att sitta inne med mitt te. Jag håller på att dra ner på mitt kaffedrickande, mest för att se om min huvudvärk förbättras och för att vara snäll mot magen. Nu är det bara rökningen som ska dras ner på också. Hm, får väl se hur det blir. Ska försöka iaf.
Fast nu är det sista dagen på sommarlovet så då ska jag egentligen inte tänka på några gränser.

Det är verkligen skola imorgon och jag har inte riktigt fattat det ännu. Åh, det ska inte bli kul.
Jag har en rad saker jag måste göra innan jag sticker till stan, bland annat ringa brorsan och prata om hur kursen har varit.
Men jag ooorkar inte, enbart för jag vet att jag har så mycket att påpeka på, så det kommer inte bli något kort samtal.

Som någon kanske lagt märke till så flippade min bloggdesign ut igår, jag råkade trycka på något helt annat än vad jag borde. så nu ser den jävligt trist och kall ut. Men jag ska försöka fixa det.. om det går.

Nu ska jag fixa mig. Later

Hej nyvakna flicka där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback