cette ambiance me faire marrante

Det här var längesen, jag har nästan glömt bort hur man gör. Blogga, vad är det?

Dessa dagarna har jag haft för mycket tankar i mitt huvud och för mycket plugg att tänka på för orka skriva här.

Men det har hänt mycket,
På en helg och lite mer
- Jag har dissikerat en daggmask
- Jag har läst ut en 500sidig engelsk bok om vampyrer - och kan omöjligt bestämma mig om jag gillar den eller inte.
- Jag har pluggat en del franska (men inte mkt jämfört med hur det brukar vara) , och har riktigt njutit av att komma in i det franska språket igen. Såhär ska det ju alltid vara.
- Jag har missat 3,5 skoldag på två veckor. Lika med 35 % frånvaro
- Jag har rökt max en cigg per dag de senaste dagarna (duktigt)
- Jag har beställt en ny dator
- Jag har blivit arg för min mobil har gått sönder (igen!)
- Jag har fått tillbaka mitt biologiprov (blä) och mitt matteprov (:])
- Jag har pratat med rektorn för jag var tydligen mer irriterad än vad jag trodde.
- Jag har fått ett brev från Kina som gjorde mig väldigt glad
- Jag har hunnit sakna min pojkvän för jag har inte träffat honom på flera dar nu.

Nu kom min mamma hem med mat, så nu ska jag äta sen faktikst .. inte göra nånting.



"It's time to move her," Carlisle said.
"No, I want to sleep," I complained.
"You can sleep sweetheart, I'll carry you," Edwars soothed me.
And I was in his arms, cradled against his chest - floating, all the pain gone.
"Sleep now, Bella" were the last words I heard.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback