får man inte göra ombambam- (eller var det obama?)

Efter som jag varit sjuk de två första skoldagarna efter lovet, är i princip det här min första skoldag efterlovet, lika med att igår var min sista lovdag och då tyckte jag att man skulle få passa på att ta ett glas vin, medans jag pluggade biologi.
Har nämligen prov idag, och jag orkar verkligen inte stressa upp mig, och jag orkar verkligen itne läsa igenom någonting, det får gå som det går! Och tänker hålla mig så långt bort som möjligt från alla i in klass innan provet, för jag vet hur det är, alla pratar om allting, och allt man hör är nåt nytt så man tror att man missat typ 20 sidor av provet.

Känner redan att jag börjar få ont i huvudet pga av mina linser, åååh får panik på detta.
iförrgår skulle jag och en kompis , eller ja, min kompis. vara duktiga och fixa min ator, formatera om osv.
det gick rent utsagt åt helvete, och min dator är nog dags att slänga på skroten, så nu står jag utan egen dator, utan musik och det är såär. men jag får väl passa på att göra andra saker än att typ nördblogga.
men iaf så kommer det nog bli en ny dator snart, Eric skulle komma till helgen och hjälpa mig att beställa.

Blir antagligen lite stan idag efter skolan, och jag kommer nog frysa ihjäl.
Just nu vill jag bara stanna hemma och mysa o kolla på film i en evighet. Men noo.
Blir inget med, och inget med det i helgen heller om jag inte vill göra det själv.

Nu ska jag fixa mig lite, puss

Kommentarer
Postat av: Jonson

Du vet att jag gärnar kolla film med dig Lisis =) fast det får väl bli efter ja kommit hem igen antar jag :D och läste lite längre upp också, nita den där jävla doktorn rätt i plytet! Lycka till, puss <3

2008-11-12 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback