Home alone - again

Idag är jag hemma från skolan. Mår inte riktigt bra, eller nåt. Vet inte vad det är. Sitter här och förösker plugga matte, och som vanligt är det nåt litet snesteg jag gör i det simpla, så jag inte kan lösa uppgiften, och att inte ha någon att fråga - så är jag fast, och det suger. Får fortsätta med mitt engelska arbete istället. Jag skriver om trender, och skriver om latten. Konstigt? Nja, jag och min kärlek till kaffe gör det bara ännu roligare att faktiskt få skriva om det, och föröska få folk att fatta att det är mer än bara en dryck man slänger i sig på fem minuter på morgonen.

Jag tänkte ta och slänga mig i duschen, och fräscha till mig lite så jag känner att livet är lite roligare.
puss

wiho, just nu kom double nature med mustasch på radion. Min bli-glad-låt. måste vara ödet.
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback