Jag och min nya kärlek

Idag fann jag min nya kärlek, en pälsmössa. Min andra pälsmössa på två veckor, haha, veganerna måste ju älska mig nu! 
Fick tillbaka min efterlängtade kamera från Polen idag! Alma hade packat in den så fint så :)
Så lite härliga fler polenbilder blir det, men kan tyvärr inte ladda upp någon försen jag laddat upp mina batterier först.
Varit hos läkaren idag också, och verkligen känt att jag börjar ogilla läkare och sjukhus mer och mer. Då min senaste läkare var helt dum i huvudet och jag vill typ nita honom och den här gubben var otroligt jävla känslokall. Bläää

Men jag är glad ändå, för Emelie kommer hem imon. Vi ska gå på stan och sen på kvällen blir det mys antagligen. Tjoho!

Nu känner jag bara hur seg jag är i huvudet, så jag ska gå och ta en dusch sen krypa ner i sängen och försöka få läsa lite i min metertjocka engelska bok.


Kommentarer
Postat av: Olle

Pälsmössa = mord

2008-11-07 @ 11:15:45
Postat av: Anonym

Haha, ja, för drog ju verkligem hem en kanin och flådde den helt själv. Vem fan bryr sig, den är ju ändå fejk.

2008-11-07 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback