jag orkar inte mer.

Jävla huvudvärk! Orkar inte med den längre. Jag kommer ihåg när jag började blogga lite emellan åt här, och bland de första inläggen var om min huvudvärk,och det var för, 2 år sen? Jag vänjer mig ju vid den, och jag vet bara inte vad jag ska göra.

När ska man söka vård?
Man kan ringa sjukvårdsrådgivningen eller kontakta en vårdcentral om :
- huvudvärken sitter i mer än en vecka
- man äter värktabletter flera gånger i veckan
- huvudvärken ökar
- om man är 50 år och inte har haft spänningshuvudvärk tidigare
huvudvärken stör det vardagliga livet.


..Men jag har varit hos läkaren ett antal gånger, och inte fan hjälper det.
Jag vill byta huvud med någon. Bajs

Kommentarer
Postat av: elin

Bästis! Jag bar me haft ont i huvudet flerda vecokr i rad. Så ont att jag har kräkts å inte kunnat röra på huvudet. MEN läkaren hittade ett fel. Stress. Jag ska börja i sjukgymnastik och går i arbetsterapi och så har jag fått migrän tabletter. Och jag känner en liiiiten förändring faktiskt. Tänker på dig gumman och hoppas att du snart mår bättre. Hoppas vi kan träffas nu runt jul =). DEB


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback