Slut på det roliga

Igår var det fest hos Malle, och det betyder att igår var det lördag idag är det söndag och imorgon är det skola.
BLÄ - jag vill inte!  

Festen igår var trevlig och mycket god mat. Kände nog att min kropp hade behövt lite mer vila än vad den fått nu i helgen, så jag var väl inte skitpepp. Men förutom det och lite folk som gick mig på nerverna så var det trevligt, och kallt. Men trevligt. Bara att idag vaknade jag upp med tät näsa och huvudvärk, så snälla bara jag inte blir sjuk!

Och självklart var det obligatorisk utklädnad som gällde, och jag var servetris i högsta grad

och min älskling var fin sjöman<3


nu måste jag sätta igång med lite skolarbete om jag inte vill att min ångest ska bli helt överflödig ikväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback