tisdag, dagen som värst.

Idag har jag inte haft någon huvudvärk, och det är helt underbart! Ska verkligen föröska få nåt skolarbete gjort nu, som jag borde gjort för länge sen, och för att jag ska känna mig lite duktig.

Kom hem från skolan för en stund sen, sitter och dricker kaffe och äter Annas Pepparkakor, och känner hur jäkla nära jul är. Jag måste medge att det känns något tomt sen min bror flyttade. Det tog ett tag innan jag insåg att han faktiskt har flyttat, förgott. Och ja, det är tråkigt. Ingen storebror att leka med, jag får ta all skit, och det har seriöst blivit sämre stämning i huset sen dess. Stor anledning till det var nog att han var mammas lilla guldpojke och de gillade att umgås med varndra, vilket gjorde att mamma var på gott humör, även mot mig.

Jag kan ju kanske inte påstå att jag är den sociala typen av mig, jag är typ mest på mitt rum.
Nej nu ska jag få lite matte gjort, fick även reda på att vi har matte prov om 1,5 vecka, och det suger!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback