Fysikprov

Sitter här med en kopp kaffe och i skolan väntar det ett 3 h långt fysikprov på mig. Wey! vad kul det ksa bli. Bara jag inte stressar upp mig i onödan så ska det nog gå bra. Eller, bra utan panikångest iaf. Resultatet är ju en heelt annan sak.

Jag är så trött på detta eviga regn, och jag som ska gå ner till stan idag och sen köra hem. suck. Känner att jag bara vill ligga inne o sova o ta det lugnt en hel dag. Är helt slut efter att ha pluggat konstant hela veckan. (Fast då får det ju iofs regna, bara jag inte behöver vara ute så är jag nöjd :) )

På söndag åker jag till Polen. det ska bli ... kul. Jo, det ska det. Det blir nog en upplevelse. Ska bara se till så att man får någon smittsam dödlig sjukdom när polackerna ska komma hit o bo här, så man slipper det. Men det kommer nog inte ske.

Nu ska jag ta mitt otroligt vitamintillskott i form av en bambuu tablett som inte fungerar för övrigt. Men har man betalt för det så får jag väl äta det. Sen ska ja ta min ipod, en mysig jacka och gå ut i kylan och vänta på bussen. Yaay.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback