Jag vet en man, en man som är underskattad

Jag tror nog att han kallas Marilyn Manson, underskattad - enligt min åsikt bara. Hur många finns det inte som säger att han är dålig, när dom inte ens hört honom. Skitsamma, jag tycker iaf han är jävligt bra, och jag kommer nog fortfarande ha sån jävla sångest för jag aldrig gick på konserten förra året. Ståplats? Vad är mitt problem?! "Jag har matteprov dagen efter" .  Ååååh, jag kommer aldrig förlåta mig själv för det ><
 




För övrigt har jag och min pojkvän konstaterat att jag har väldigt mycket kläder. Så denna veckan ska jag bara ha på mig saker ur min garderob som jag aldrig använt eller som jag inte använt på väldigt länge. Wihej, kan bli kul.
Vi börjar med lite rött idag va? det är ju ändå en av mina favoritfärger





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback