Johnny Cash




Sitter här och har  precis läst 10 sidor om Johnny Cash. En muntlig redovisning väntar på morgondagens engelska lektion. Alltid kul att veta mer om någons liv, speciellt en sån stor stjärna som gjort såna djupa avtryck, men just nu känner jag bara hur det rycker i mina fingrar och hur jag vill sy massa kläder. Fått helt abstinens det senaste. Har inte sytt på över 1,5 år. Fast hade ju varit en fördel om man hade en bra symaskin också, vilket jag inte har. Men förhoppningsvis kan det bli ändringar på det efter jul. Nej, nu måste jag ta tag i alla arbeten jag har kvar och börja skriva lite.

- Johnny Cash - engelska.
- Reportage - Svenska
- Tankar och reflektioner över Polen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback