p-a-n-k

Jag har kommit på att jag är pank. Jag är mer än pank. Jag är skyldig folk pengar också. Hm, lyckat. Jag känner mig sunkig när jag är skyldig folk pengar. Inte riktigt min stil. Jag har ju iaf 700 spänn på ett konto i uppsala, och kan tydligen bara tas ut i Uppsala. Jävligt lyckat. Ingen som har lust att superläsa min blogg så kanske jag också kan bli som alla de tuffa bloggtjejorna? :$ nej, skämt o sido., jag måste fan skaffa mig ett jobb, eller sluta röka.
Eller skaffa ett jobb och sluta röka? Bajs. Kan inte pengar växa på mitt träd här utanför?

:(

ska snart lägga mig i sängen och inatt vill jag verkligen inte krypa ner i sängen ensam. Hade inte Emelie varit i Monaco så hade jag ringt henne nu och sagt att hon hade fått komma och ta hand om mig och sova med mig så jag inte känner mig så ensam.

Och för övrigt så kommer Emelie hem nästa fredag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3
saknar henne så jävla mycket.


i laaaav yoou <3


och självklart saknar jag våra vin & rökstunder tillsammans, så det är
bra att du kommer hem nu folk kan sluta tro att jag är alkoholist bara för jag
får dricka vin själv nu förtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback