shoooppiing á la göteborg

igår var jag och min älskade älskade pojkvän i göteborg och jag handlade lite godsaker


typ en söt svart t-shirt *fnizz* ska jag säga vart jag har köpt den nu och vad den kostar?


snyyyggging tröjan <3 bängen trååålar


och favoriten. puss

sen upptäckte jag att jag hade fått min skolfoton, och jag såg förjävlig ut så jag ska skicka tillbaka dom.

hej vår klass är så tuff. not


men jag är... likblek. yes




nu har jag ont i magen för jag har ätit för mycket lakritsnappar :(
ska ner och dricka mer vin, leka med mina älskade syskonbarn och försöka få lite sällskap av min svägerska (?) på en cigg.
puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men Lisa, våran klass är ju jätte tuff!

2008-11-01 @ 15:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback