sovmorgon

Första dagen på två veckor som jag har haft tillfälle att sova ut. Så jäkla skönt, men jag är fortfarande mör i kroppen sen igår, då var det skaka rumpa på grand som gällde. Det var ju bättre än att sitta hemma, helt klart.
Nu håller jag på att superstäda mitt rum, vill typ sanera det riktigt jävla ordntligt så alla små äckliga parasiter försvinner!
Men som sagt, jag är lite seg så det går inte så effektivt. Inte tatt någon cigg hittills idag, och ska försöka fortsätta med det. Jag vill verkligen inte röka. Åh, bajs också.

Polen för en vecka sen. Kom hem och avklarat kemi provet, klarade det och fick ett förväntat provresultat.
Fysiken gick iaf super, och det är helt underbart. Nu ska jag bara föröska fixa matten nästa vecka också så min lärare kanske blir lika glad denna gång.

Det är typ 2 månader kvar tills det är jul, det är sjukt. Vet inte om jag längtar än faktiskt. Julen för mig brukar bara vara stress och jobbiga tankar som kommer.

Men om två veckor får jag iaf träffa min Kajsa och det ska bli guld :)


nu ska jag frtsätta städa. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback