tid att andas?

plugg plugg plugg. Får panik! Skolan går mig upp i halsen, och jag antar att jag inte är ensam.
v.40 - Fysikprov
v.41 - Polen
v.42 - Kemiprov
v.43 - Matteprov, Engelska redovisning & Svenska Reportage
v.44 - Lov. Vila? Neej för
v.45 - Biologiprov
v.46 - Franska prov

Seriöst, jag dör. Jag har inte tid med nånting. Inte tid att vila, Inte tid att göra min övriga skoluppgifter, som antas ska hinnas med. Jag hinner nte prata med mina vänner, jag hinner inte umgås med någon. Det enda jag gör är att gå runt som nån aggressiv otrevlig enstöring. Jävligt kul.

Helgen har varit okej, som vanligt. Allt är okej. okej okej, allt duger. ååh! nu blev jag aggressiv.
Fredags var det lite förfest hos Anne, sen Grand i Falkenberg
Och i lördags var jag med Johan. Ni vet min pojkvän? mm, bra

Lite bilder från Grand:

Linnea & Jag
Anne, Olivia och Jag
Anne, Olivia & Jag


































Och till sist men inte minst (för det borde varit Linn, men hittade ingen bild på henne ) Per!
Det blev många bollar denna kväll. Tack för en shyst kväll folks!






typ jag älskar dig
<3




Typ såhär vill jag känna mig nu.
Jag ska bli så jävla full med dig Kajsa, så  vi bara kan prata om hur jävla dumma i huvudet folk är, hur bra vi är, hur ännu bättre vi är tillsammans, hur egentligen tråkig världen hade varit utan oss och sist men inte minst, massa jävla dålig humor så vi kommer gråta av skratt.
Det får bli mitt mål för att klara denna veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback