Vem vill inte ha mer tid?

För dom som inte har varit tillräckligt uppmärksamma, så har jag faktiskt lov den här veckan, och det är helt underbart. Ska försöka ta vara på tiden så mycket som möjligt. Vilket började med att jag skulle sätta klockan tidigt idag , 09.30 (09.29; tidigt för mig) Men jag var alldelles för trött, och sängen för alldelles för skön för att jag skulle kunna slita mig. Så jag snoozade i mer än en timma. Så när kaffet var färdigt så var klockan 11.08 - TRODDE JAG! woho, hade glömt ställa om klockan på mitt rum & mobil, så den var egentligen 10.08. Jag sov i en extra timma,  men kom ändå upp i önskad tid. Så borde det vara varje morgon tycker jag.

Nu ska jag föröska göra nåt duktigt, så jag kan hitta på nåt kul sen med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback