I'm a real wild child

Åh, ont i ryggen efter att suttit vid datorn i princip hela dagen, och inte heller inte kommit så långt på mitt engelska arbete som ska vara inlämnat på torsdag.

Jävla osociala och tråkiga dag - och Kajsa, vad är det för fel på din mobil ?! Går ju fan inte att ringa till dig.

Imorgon blir det skola, sen hem och göra de sista läxorna. Sen måste jag fan börja plugga till engelska & fysik provet snart. Nu känner man att det börjar dra igååång. And I hate it.
Imorgon har jag en känsla av att jag kommer få en extra jag-vill-ligga-kvar-i-sängen-morgon. Man har ju inte något som peppar en heller? Och imorgon har jag en sån där liten omysig överraskning som väntar, som jag inte ser fram emot.

Nu vill jag ha en mjuk säng och J. <3


Min mysiga dag imorgon, not.


Och jag bjuder på en väldigt härlig bild sen våran utedag i Åkulla Bokskogar
aka
Central-halländska-bokskogs-och-sjö-området


Kommentarer
Postat av: Superkaj

Jag har köpt en ny mobil nu, man kan ringa hela tiden!

2008-09-21 @ 22:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback