Je suis fatigué.

Jag är trött, och jag har franska & svenska läxa som måste göras, sen en bunt med matte,fysik,kemi som också hade varit nyttigt att ta en titt på. Fredag imorgon, och jag kan verkligen inte förstå vart denna veckan tog vägen? Känns som det var igår jag kom till skolan ovetandes att vi skulle fotograferas. Men noo, det var i måndags.

Känns som att alla omkring mig varit och tittat på Colplay. Men klart. Globen måste ju fylla några stycken.
Det hade varit grymt att se dom, men aldrig varit något överdrivet coldplay fan. Själv är jag sugen att dra och kika på In flames i Göteborg om  nån måndag. Dom kan ju bara inte vara annat än; sjukt bra live!
 
Vad ska man göra i helgen? Det suger att det är så himla kallt bara, inte alls lika kul att dra till krogen o ta en bärs, när jag hinner bli en isbit på vägen in till stan.

Nä, nu måste jag föröska göra något vettigt!

Later!

L

Hur skulle man vilja missa dessa liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback