Karma Police

21:27
Här sitter jag och lyssnar på Karma Police med Radiohead med hög volym och läser någon hälsoblogg som jag kom in på. Vilket gav mig tanken på att de borde skapa någon bättre svarsmetod om man kommenterar ett inlägg. Så när läsaren ska svara på tex min kommenter, att den hamnar i nån slags inkorg hos mig, eller att det kommer upp någon notis på att min kommentar blivid svarad på. Det är ju bara krångligt att behöva gå tillbaka o se om man fått en kommentar som svar?

Detta kankse redan finns, och det bara är jag som är helt efter?

JAg lovar att jag kommer inte komma ihåg imorgon att gå och titta på om jag fått nåt svar på min kommentar :)

21:33
- Creep , Radiohead
- Ont i ryggen
- Inte gjort franskan, den måste göras! (men när?)
- Inte duschat (kommer inte orka göra det imorgon på morgonen)
- Varit asocial i princip hela dagen vilket gör att jag tänker för mycket nu
- Röksugen
- Inte kommit fram till hur jag ska ta mig til skolan imorgon
- Helgen fortfarande oplanerad

Slutade klockan 14.00, och jag har haft typ.. 7, 5 h på mig att fixa dessa saker på? VAd fan har jag gjort idag? Ingenting!
blää



                  Okontrollerad Lisa      :(


Nej nu får jag sluta tycka synd om mig själv! Nu blir det nationalteteatern och en cigg!



Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: oh hallå en som jag vet vem det är :D va kul. Tack o så :) Naej redaktören såg min blogg o gillade att de va en tjej som höll på me nått udda, och att de inte var en mode/fotoblogg som alla andra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback