Tisdag, blä

12:22
I skolan och dagen har varit helt okej hittils, kan ju dock bero på att labbarna inte dragit igång än. Var nere på stan med killarna o käkade innan, det var mys o skönt att komma ifrån skolluften lite.
Nu har vi hål och jag har inga cigg då vill jag hellre vara mysig o inte gå i skolan.
Puss

06:51
Jag gillar att jag är relativt utvilad på mornarna nuförtiden, inte haft en jag-måste-ligga-kvar-i-sängen dag ännu.
Spelar ingen roll vad jag äter eller om jag är hungrig, jag blir ändå äckligt mätt på en tugga, och det suger, för jag vill äta mat :( haha.

Idag går jag 8-4, första långa dagen sen skolan började, det ska inte bli kul. Det vill också säga att jag har 2,5 h labb under dagen. ( hjälp mig >< )

Jag saknar min väldigt mycket, och vill göra nåt mysigt.
Som alla andra kanske märkt så är hösten påväg. Ja, man kan dra fram aallt mysigt med den. JA, den är ju faktiskt ganska mysig. Men hösten för mig innebär också, kallt, panik för vilken jacka man ska ha, kyliga mornar osv.
Men okej, jag röstar för att den är mysig, speciellt om man har någon att dela den med.
Jävla höst snack här blev nu! Nu ska jag fixa det sista sen dra till bussen. Pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback