Trött med gott samvete

Kom precis upp ur duschen, tror jag stod tre gånger längre än vad jag brukar. Idag var det extra skönt, tror jag höjde temperaturen tre gånger eftersom (: jag inte den som gillar kalla duschar typen.

Loosing my religion med rem nu, tror det kan vara en utav mina favorit låtar. Den blir aldrig dålig, vet dock inte om det kan bero på alla  flashbacks känslor den framkallar. Jag är nog lyckligare än vad jag tror ibland.

Var på stan och fikade med J efter skolan, 15 månader idag! <3 woho. Jag älskar dig så himla mycket.

Idag har jag även varit rikgit duktig, för gissa vad? Jo, jag har tränat! tjooho,  En timma intensivgympa, och tro mig det känns nu efteråt, träningvärken jag kommer få imorogn ser jag inte fram emot. Även fått pluggat lite till vårat berömda engelska "grammah test"  (observera uttal) som vi har på torsdag.
När alla säger vad dom bloggar om, typ hej "mode, surfing, dans, träning etc" så tror ja fan att jag hade fått svara plugg och skola. haha, det är ju det enda jag skriver om? (nästan - eller?) inte konstigt att ingen vill läsa :( haha

Men skitsamma, jag bryr mig inte för jag är snygg, bra, kul och jävligt rolig.
(tog åt mig lite för mycket utav den där "jag har varit duktig idag känslan" kanske? haha)

Nu ska jag iaf krypa till kojs och mysa med öhm. BO (hahaha) det blev bra. okej, ingen förstod. Det borde inte vara okej med interna skämt i bloggar, också en typisk grej som skrämmer iväg alla läsare för dom borde ju bara bli arga.
Men tv.n väntar!

puss på er. och smisk på kajsa


15 månader med baby idag<3
Bilden är tagen från vår kärleksvecka i älsklings staden Uppsala

och denna är till dig älskling;


Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Davveboy

Jag tycker du ska blogga om mode, är man inte inne kan man lika gärna hoppa från eiffeltornet. Det tycker iaf jag och Ted Gärdestad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback