LOV - VOL

Jag har lov, och jag har hur mycket tid som helst till småsaker , iallafall om man jämför med vanliga fall.
Tid för:
  •  Städa & rensa vilket jag aldrig hinner annars
  • Träna
  • Sy
  • Plugga ordentligt, så jag slipper stressplugga bara för det är massa annat i skolan runt omkring
  • Fixa naglar & hy etc
  • Planera inför sommaren
Men vad gör jag istället?! Sitter här och lyssnar på Edith Piaf och gör fan ingenting. Fast jag vill - men jag orkar inte.
bajs bajs. Varför gör jag alltid såhär? Slutar ju bara med att jag får cpångest för jag har prov dagen efter jag börjar skolan och inte pluggat ett skit. Blä. Nu måste jag göra nåt.



Igår var jag o älskling i Kungsmässan och kikade lite. HIttade inget sådär som skrek Lisa, men jdet var mysigt att umgås lite. Men självklart när jag såg att dom hade smink på H&M ville jag in o kika för att kankse slå till på en billg rolig ögonskugga eller dylikt. Men istället tänkte jag att jag kanske ska slå till på ett litet läppglans för skoj skull, men duktiga Lisa sa till och det blev inte så, för jag tänkte att jag har säkert nåt hemma.

När jag kom hem rensade & städade jag min sminklåda, och kom fram till att jag hade 17 läppglans och 27 läppstift. Hm, lika bra att jag inte köpte nåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback