THE GOSSIP


THE GOSSIP


Drygt för två år sen så satt jag vid min lilla dator i mitt lilla gula rum, och drog på radion som vanligt. MEd min glädje upptäckte jag att det  var p3 live, vilket verkade intressant. Efter sådär 2 låtar, tyckte jag att bandet lät mycket intressant, och efter 3-4 var det jävligt bra.
Lisa klickade in sig på lilla p3's hemsida och ska självklart ta reda på vilka de var som spelade.
Hm, ett litet band som hette The Gossip. Ett jävligt bra band. Och nåt halvår senare när deras singel "Standing In The Way Of Control" började spelas på radio så tror jag nog de flesta hört nåt av dom.

Men svag som jag är för rockchicks så tycker jag att alla kunde få höra en väldigt trevlig sång med The Gossip som nu nästan bara fyller min playlist. Fast dock inte den jag ville.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback