antioxidanter is the shit

Hej o hej o hå nya liv. Nej nu ska vi inte överdriva (vi=jag och schizoLisa som ibland också har något att säga)
Fredag idag. Jävligt gött, jag var duktig och var med på gympan. Fick iofs en boll rätt i ansiktet och började lipa. Vilket jag tycker är ganska kul, nu i efterhand. Du är kul Lisa.

Nu ska jag äta. Hoppas inte jag har ätit alldelles för mycket så min skrivlust kommer försvinna pga av att min mage vill sprängas. tjohej

ps. fan vad gott med mat

Det var fett gott med mat. Men blev lite för mycket, som vanligt.
Sitter här med mina kära antioxidanter och lyssnar på LPA's nya låt (http://www4.speedyshare.com/data/648810698/14998566/16370375/Dunka%20h%C3%A5rdare%20(Session).mp3) för den som vill dunka hårdare.

Nu får jag panik, för jag behöver plackers, jag har ett behov att av alltid använda någon slags av tandtråd.
Men njaa, får bli senare. Ikväll är J sjuk, iaf tillräckligt sjuk för att inte orka ha någon liten klängapa omkring sig hela natten, vilket jag kankse kan förstå.

Nu blev det plöstlsigt böghockeyns dag med DK, vilket är braaaaaaa.

Jag har ny frisyr, nytt ciggpaket, nya vänner (nej bara skoja. tihi)

kom och tänka på en kul konversation jag och min bror hade förra helgen etfer jag varit ute dagen innan och träffat ja, en viss person.
Lisa berättandes om kvällen: "Ja, han har väl skaffat lite nya vänner"
Eric: "Eller Vänner."
Det var kul om man vet vem Mr. B är.

Men aja, nu ska jag fixa mina tänder. Men jag måste ju slänga upp min nya frilla, tjoho:


Jag säger: Jag är tuff som vanligt
Jag kunde sagt: Visst blev jag fin i håret? Vad tycker ni?! Kommentera gärna!

-
pussy

Kommentarer
Postat av: K

Jag tycker att det är otroligt kul att B har skaffat en umgängeskrets, eller någon att prata med överhuvudtaget... Tror att han behöver det.

PS. Jag vill ligga med din nya frisyr.

2009-02-05 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback