Digital Bat

Sitter och lyssnar på Deftones White Pony album och precis lagt undan skolan för idag. Skrivit in mina 48 franskaglosor så det bara är att plugga på dem tills torsdag. Känns alltid lika härligt att äntligen få plugga lite franska, precis som förr. Men fysikprovet på fredag tar typ döden på mig. Ingen jäkla aning alls om hur det kommer gå, och jag har inte ens gått igenom alla kapitel ännu. Men fuck it. skola skola.

Idag rann seriöst bara dagen iväg. Började 10.20, vilket alltid är lika skönt efter helgen, sluta 13.40. Pappa kom och hämtade mig så övningskörde vi. Allt gick bra tills jag blev sur på honom i en rondell, då fick jag kärringstopp två gånger, då skrek jag fitta, då blev han arg på mig då blev jag ännu argare på honom. OND CIRKEL! RONDELLEN SMITTAS

Sen var klockan typ 15.30. Kuuul, hela dagen rann iväg, och nu märker jag att klockan redan är tio, det suger. Jag måste hinna duscha också, om jag inte vill att mitt hår ska glänsa sönder imorgon. Det vill jag ju inte, eller hur?

Jajaja, blablabla, jag vet inte vad ja ska skriva, ja vill ut och röka nu. pusshej

ps. 18 år om typ 3 veckor. exciting! fnissfniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback