heeeej allihopa

Åhå, mitt huvud sprängs snart. På riktigt, och jag är sugen på cigg, och har inga. Ångest för den jävla skolan, ångest för den jävla klippningen (hatar att klippa mig). Men det måste fan göras, jag ser förjävlig  ut i huvduet.

Ett glas vin ikväll, och sista avsnitten utan Six Feet Under säsong 4. Det satt jäkligt fint. Men nu är det bara en säsong kvaaar, vad ska jag göra när det är slut :(

kukukukukukukukukuuk.

Får ta och titta på mina säsonger utav L word, som  till början var något utav en besvikelse. Ååh, kan inte se Jenny och Marina utan att vilja slå ihjäl dom båda två, fula och dumma i huvudet. Okej, Jenny är lite söt, men bara lite.

Jag ligger efter med tre matteläxor (säger jag även nu, den tredje är tills på fredag, och jag vet att jag inte kommer göra den tills dess) Men ska ta igen det till helgen. I helgen vill jag bara ta det lugnt, vara med min pojkvän. Men vill dock inte att han ska vara sjuk.

10.45 , 22.45 börjar gå mig på nerverna. Har en liten klocka som jag inte orkat byta batterier i och den har stannat på 10.45 , 22.45? vet ju fan inte vad, men klarar inte av den tiden längre. Förut tyckte jag ändå att det va en soft tid. Typ en kvart  att göra nåt innan klockan är elva, gå ut o ta en cigg, en snabbdusch eller 45 minuter till klcokan är halv tolv, jag hinner titta på ett avsnitt utan, god knows what. men fan, allt ska mucka.Och jag känner att jag babbalr i typ 150 km/h just nu. alltså, jag skriver ju. men pratar i mitt huvud?

ååh, dålig musik, jag vet inte vad ja vill lyssna på

hejdå

Kommentarer
Postat av: Pälsis

Vin är mkt bra, då det innehåller mkt antioxidanter.



Vad gör antioxidanter i kroppen?

A) Dansar

B) Skyddar kroppens celler

C) Slåss



Ps. du är knäpp, det är inte jag.

2009-01-29 @ 23:59:12
Postat av: galet mos

Vin är bra. Men jag tycker nästan att alla svar är likdana? Mest B och C. Om man skyddar cellerna så slåss man ju mot allt som vill bryta ner dom, och när man slåss kan det faktiskt se ut som att man dansar (typ mosh). Så jag säger alla tre ^__^



Ps. Jag vet att jag är knäpp. Men du är för knäpp för att inse att du är knäpp.

2009-01-30 @ 19:08:08
Postat av: Pälsjonas

Smart tänkt med det är svar B som är rätt så tyvärr vann du ingen ny pälsmössa.



Ps. jag kan knäppa med fingrarna, lite.

2009-01-31 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback