Here we go again

Yes, Nu sitter jag och pluggar till mitt bIologiprov som är på onsdag. Började idag, det känns sådär.
Men har vägrat plugga i helgen, efter två veckors konstant pluggandet till fysikprovet. Som är gjort och det är så jäkla skönt!
Fast beror ju iofs på hur man ser det, för nu är det inget mer fysik A och in på fysik B , vilket antagligen är helvetet x 10.

Ingen skola för mig idag, vilket både är posotivt och negativt. För nu njuter jag inte utav att vara hemma lika mycket som jag hade gjort utav att komma hem från en skoldag. Meen jag kan oundvikligt längta  tills ikväll då jag ska ta ett glas vin och lägga mig i sängen och börja kika på säsong 4 utav Six Feet Under. Jag är även oförnekligt förälskad i det programmet och dess karaktärer.

13 dagar kvar tills jag fyller 18 och jag måste redan nu börja planera till en ev. fest. Vilket jag egentligen kan tycka är ganska obligatoriskt om man fyller 18. Det är ju kul att fyyylla ååår, kom igen Lisa - positiva tankar.
Bara att den jäkla presationsångesten kommer för nu ligger chansen att ta ett körort närmare och närmare, och jag måste få in den där jäkla teorin i huvudet. Men vafan, klarar jag Fysik A så klarar jag den. Positiva tankar, eller vad var det du sa?

Nu ska jag sätta upp en liten lista med saker som jag vet att jag kan utföra (och i vissa fall, måste utföra om jag inte ska se ut som en dekadent fjortis när jag fyller år)

  Biologiprov
  Gymnastikprov
  Sy en klänning
Beställa klipptid
Färga håret

När detta är gjort kommer jag vara en snygg och nöjd 18 åring 2 februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback