Jag har en vän, hon heter Kajsa


Jag har en vän, hon heter Kajsa.
Vi har mycket kul ihop och om jag och Kajsa levde tillsammans hade jag försäkrat mig om att det hade gått, med lite om och men, för


Vi rä så väldigt snygga ihop, oc h det gillar folk, även vi.


Och även fast hon tycker om igelkottar, och jag är lite rädd för dom,
hade jag låtit henne leka med dom.


Om det hade regnat och vi bara hade haft ett paraply så hade vi delat.
För vi har inget emot lite intimitet.


men ibland kan det kanske hända att Kajsa blir ledsen för att hon saknar Iggy
och hans magiska hand


Då hade jag bara tagit fram min gura och lirat för henne. Gärna en egen sång,
som jag sjunger på impuls


Då hade hon blivit såhäär glad igen


Sen kan det hända att hon är så där Grr sexig, och jag vill ha henne


Då blir Kajsa lite tveksam på vem hon ska välja. Mig eller Iggy?


Sen leker vi våra dagar i ända, och Kajsa börjar närma sig åldern att stagda sig,
Men var är Iggy?


Men då! Som ett paket på posten, så tar jag med henne till ett ställe,
ett hemligt ställe. Där en skrynklig gammal man döljer sig. Då ser Kajsa ut såhär.
Hon ser ljuset


Då blir jag väldigt glad, för Kajsas skull


Och när hennes extas har lagt sig, så är hon konstant glad livet ut.
Tack vare mig

Vi är bra team, Jag & Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback