Janis Joplin á la Caroline Af Ugglas

Janis Joplin - Piece of my heart
Kan ju fan inte lyssna på den, den liknar alldelles för mycket Caroline's cover på svenska. Så sjukt lika röster. En cover ska ju vara samma låt, men dock på ett eget viss tycker jag, man behöver ju  överdriva, men det här var ju äckligt likt.

Janis var ju sjukt grym, hon borde ju få cred. Men jag är ändå sjukt svag för Caroline af Ugglas
Detta är väl bland de bästa av de (få) låtar hon gjort.
Fast hon gör ju halva grejen så utan henne hade väl låten inte gjort sitt.


Antingen hatar man nog henne eller så älskar man henne

Detta skulle jag vilja kalla dagen för DAGEN. Prov imorgon, och det är lite läskigt. 3 h och 20 min. älska. not.
Men jag har bestämt mig för att enbart gå igenom det litegrann sen bara släppa det för det sista.
Nej jag kan fan inte koncentrera mig på att skriva, ska plugga nu. Skriver senare istället.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Pälsmössan

Jag blev rädd av videon, hon är ganska ovacker.

2009-01-17 @ 14:27:41
Postat av: Lisa som är tuff

haha ja, jag tror många små pojkar är rädd för henne. HOn ser ju typ ut som en

2009-01-17 @ 15:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback