tung som sten

Igår började skolan, jullovets slut. Det sög, eftersom man inte kunnat koppla bort skolan till 100% under lovet. Jävla skola, man blir ju hjärntvättad.  Gick och la mig med huvudvärk igår, vaknade med huvuvärk och eksem, så ingen skola för mig idag. Trodde klockan var 12.30 när jag gick upp, men den hade tydligen ställt om sig under natten (?) för att förvirra mig, men den är bara 11 vilket är vädligt skönt. Ska försöka få lite pluggat idag, blev inte så mycket igår.

Jag känner mig alltid så dåligt efter ett lov, det är så många jag vill träffa och umgås med. Men tiden räcker inte till.
Elin, Joss, Angelica och Träffat Linda & Zandra myycket mer.

Men iaf träffat Emelie som var hemma från Monaco, och Kajsa som var hemma från hultsfred :)
När jag fått skrapat ihop lite pengar så blir det fan Köpenhamn.

Det är fredag idag, vilket suger. eftersom alla antingen kommer gå ut, inte tänka på mig, eller sitta hemma med sin käraste, inte tänka på mig. VIlket ger mig en ensam fredagskväll (igen) med vin och ångest. fuck it.

Snart kommer Felicia hem och då ska hon få ta hand om mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Pälsmössan

Förhelvete Lisa. Vin och ångest är är det som får livet att gå runt. Våga ha ångest, våga dricka vin, våga spy!! Peace

2009-01-09 @ 15:40:01
Postat av: lisa

ja, jag kan ju dock medge att det blir mer effekt på vinet och ångesten

2009-01-11 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback