Peace&Love 08 vs. Peace&Love 09

Woho! Äntligen biljett fixad till Pace&Love09. Har sån himla festivalabstinens nu så det finns inte. Antagligen för att Sweden Rock närmar sig och jag har varit där de senaste två åren. men nope, not this year. Deras utbud på band och speciellt headliners är ju rent av sagt pinsamt dåligt.
Får hoppas att hela Varberg inte är lika exalterade för P&L som dom var förra året, vilket var en de stora anledningarna till att jag inte drog dit. Kul att träffa på alla man åker betalar för att inte träffa.


Sweden Rock - 07 - Vet inte om det var för att det var min första festival,
men det var guld!


Jag och bästa Kajsa - Sweden Rock - 07


Kajsa och Jag - Peace and Love - 07


Greta & Älskling - Peace and Love - 07


MANU CHAO - Way Out West - 08
Längst fram! Så jävla kärlek!<3



TIGER ARMY!! - West Coast Riot - 08


Längst fram (såklart!) på Tiger Army!


Glad Kock och Lisa Efteråt!






Kommentarer
Postat av: Elin Hedbris

Då är vi två Lisa. Abstinens till max!

Postat av: Rövarkungen

Tiger Army-bilderna var riktigt roliga ^^

2009-06-03 @ 09:23:29
Postat av: Lisa

Haha, en suddig nick och en full lisa

2009-06-03 @ 10:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback