Jag vill vara trött

Jag vill vara trött och kunna njuta av det. Varje gång jag säger åt mig att verkligen njuta av att vara ledig och bara mysa och ta det lugnt då kommer alkis-Lisa in i bilden och kan inte motstå ölen. (Vin räknas inte för det höjer mysgraden ännu mer)

Nu har jag iaf varait en sväng i Tvååker och varit alldelles för onyttig med min älskaling. Om vi aldrig någon gång ska börja rulla fram får vi nog sluta umgås. Eller så får vi helt enkelt sitta där tillsammans i varsin rullstol och tävla.

Hade 3 timmars franska prov idag. PEST. Kan även hända att jag har muntligt imorgon, suger sönder.
Matteprov nästa vecka och ja, sen är det typ lov? Skönt, eller nåt.

Nu ska jag gå igenom min trefas av tandhygien (Tandtråd, Borsta, Flour) Sen gosa ner mig i sängen och njuuuta av ännu ett avsnitt av Six Feet Under, FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA BRA! Folk fattar inte hur mycket jag älskar det. Igår låg jag och tänkte på att jag ville sätta upp en tavla eller något med Familjen Fisher, precis som att jag har ett foto på min riktiga familj. Men ja, får väl säga att det är min extrafamilj bara  som tar han dom mig när jag är ledsen. Så folk inte tror att jag är ett freak. Men ja, det är det säkert redan månag som tycker.
 
Det härvar slutet av det senaste avsnittet jag såg även då min favoritkaraktär dog.
Ni kan ju undra om jag grät.
får se om jag överlever ett avsnitt utan Nate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback