Long time no see

Solen skiner och jag har förökst bestämma mig om vart jag ska blogga nånstans.
Hade varit kul med lite förnying, men får se hur det går med den biten. I nuläget fortsätter den här bloggen som vanligt - med sitt dåliga uppdaterande. (Vilket jag hoppas på ska färndras iaf) Har bara ingen kamera som fungerar som den ska, blir så tråkigt utan bilder :/

Hemma från skolan idag (Ovanligt? Nä) Ska plugga biologi sen ta en liten promenad medans solen tittar fram.
Mitt liv de senaste veckorna har pendlat upp och ner från intensiv till ångest och besvikelse fest och intensivt.
Den här helgen har varit fullt krök, precis som jag gillar det. Ute i Onsdags, Torsdags, Fredags & Lördags! Inte blivit så många bilder, pga dålig kamera, men ska föröksa köpa en ny så snart som möjligt!


 Emelie har varit hemma, vi hann med en mysig vinkväll hos Zandra

Ta hand om Jippodagen, härlig stämning med skönt hästtåg



Hänga med mysiga tjejer

Go fylla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback